بلاگی برای سن فایل

فروش انواع فایل های آموزشی
مشخصات بلاگ
بلاگی برای سن فایل

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت ارزیابی کار و زمان بر اساس کتاب مرعشی و احمدی

دانش پژوهان گرامی ، محصول مورد نظر شامل پاورپوینت جامع و بسیار با کیفیت ارزیابی کار و زمان می باشد که در حجم ۱۷۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت ارزیابی کار و زمان بر اساس کتاب مرعشی و احمدی :

تاریخچه پیدایش مفهوم بهره وری

از بدو خلقت تا کنون، بشر همواره درصدد این بوده است که از منابع در دسترس حداکثر استفاده را بنماید. از هزاران سال پیش که نخستین تمدنها  دربین النهرین شکل گرفت تا قرن هیجدهم میلادی که ریاضیات به کمک بشر شتافت و امروزه که ربات های هوشمند جای انسان را در کارهای سخت وخشن گرفته اند , همواره تلاش براین بوده تا حداکثر بهره وری از منابع حاصل شود . بنابراین بهره وری عمری به قدمت طول تاریخ بشر دارد.

تعریف لغوی بهره وری

واژه  (productivity) یک کلمه انگلیسی است که در لغت به معنای قدرت تولید، بارور و مولد بودن است. زمینی که استعداد زراعت دارد و بذر در آن رشد و نما می کند اصطلاحاً زمین (productive) گفته می شود. یعنی زمین مولد و بارور، افرادی که در اجتماع ضمن داشتن توان انجام کار فاقد شغل هستند و اصطلاحاً بیکار محسوب می شوند افرادی (non-productive)گفته می شوند.

پس واژه (productive) در فرهنگ زبان انگلیسی به داشتن قدرت تولید و بارور بودن کسی یا چیزی گفته می شود.

بهره وری استفاده بهینه از زمان، امکانات، سرمایه و سایر نهاده های موجود در راستای تحقق اهداف سازمان می باشد که با نسبت خروجی به ورودی نشان داده می شود.استفاده موثرتر از منابع اعم از نیروی کار، سرمایه، زمین، مواد، انرژی، ماشین‌آلات و ابزار، تجهیزات و اطلاعات در فرآیند تولید کالاها و خدمات است.تولید اضافی کالا یا خدمتی الزاماً به معنی افزایش بهره وری نیست. در واقع تولید عبارت از میزان بازده تولید شده (محصول یا خدمت) است در حالیکه بهره وری حاکی از نسبت میان بازده تولید شده به منابع به کار رفته است.


ارزیابی کار و زمان بر اساس کتاب مرعشی و احمدی

کتاب ارزیابی کار و زمان pdf


حل مسائل کتاب ارزیابی کار و زمان دکتر مرعشی


دانلود کتاب دکتر مرعشی


حل المسائل ارزیابی کار وزمان مرعشی


حل المسائل ارزیابی کاروزمان علی احمدی


فرمول های ارزیابی کار و زمان


خلاصه ارزیابی کار و زمان


خرید کتاب ارزیابی کار وزمان دکتر مرعشی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی