بلاگی برای سن فایل

فروش انواع فایل های آموزشی
مشخصات بلاگ
بلاگی برای سن فایل

۲۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال مدیریت صنعتی با عنوان بررسی رابطه تفکر استراتژیک و مدیریت دانش در شرکت های تولیدی حاضر در گروه فلزات اساسی بورس اوراق بهادار تهران با فرمت ورد در 16 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

بررسی رابطه تفکر استراتژیک و مدیریت دانش در شرکت های تولیدی حاضر در گروه فلزات اساسی بورس اوراق بهادار تهران

امروزه بسیاری از سازمان­ها، بخصوص سازمان های دولتی که نمی توانند، از دانش در محل شایسته آن برای رسیدن سازمان به مزیت های رقابتی،اطلاعات مهم،به موقع و قابل دوام و نیز منابع لازم برای توسعه در جهت تفکرات بلند مدت مدیران و استراتژی های سازمانی، بهره برداری نمایند،رنج می برند و این در حالی  است که نقش فرایند­های مدیریت سازمانی در نیل به مقاصد استراتژیک سازمان از اهمیت فوق العاده ای برای همه سازمان ها بر خوردار است.

از انجا که فرایند های مدیریت دانش، راهبرد ها و فرایند هایی هستند که قادرند جریان دانش را در جهت ایجاد و برآورده ساختن  انتظارات سازمان، مشتریان و کاربران در کل سازمان  در آورند،دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان، تنها با درک درست رابطه بین این فرایند ها و ابعاد گوناگون تفکر استراتژیک که برنامه ریزی های بلند مدت را در پی دارد میسر می شود. فهم رابطه بین فرایند های چندگانه مدیریت دانش و در سازمان با ابعاد فرایندی تفکر استراتژیک آگاهی و اطلاعات مفیدی از اینکه سازمان چگونه می تواند به نحوی شایسته، برنامه مدیریت دانش را برای دست یابی به مزیت رقابتی  قابل دوام و استراتژیک به کار گیرد را فراهم میسازد.

پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان مستلزم آنست که عوامل سازمانی از جمله ساختار و فرهنگ و تکنولوژی، منابع انسانی و جهت گیری سیاسی دارای ویژگی های خاصی بوده و از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشد خلق دانش و انتقال دانش دو فعالیت اصلی و کلیدی مدیریت دانش در نظر گرفته شده است. خلق و انتقال دانش مستلزم ساختار خاصی در سازمان است. ساختار سازمانی بیانگر شیوه و روشی است که افراد ومشاغل در یک سازمان ترتیب داده شده اند به طوری که انجام امور سازمانی فراهم گردد.  ساختار می تواند مشوق یا مانع مدیریت دانش باشد. ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۴
محسن محمدی


پروژه مالی حسابداری با عنوان ارزیابی تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با فرمت ورد در 170 صفحه

فهرست مطالب ارزیابی تأثیر حاکمیت شرکتی بر مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

چکیده:.. 1

مقدمه:.. 2

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-مقدمه : 4
2-1 . بیان مسئله و چگونش برگزیدن موضوع پژوهش 5
1-2-1 ساز وکارهای برون سازمانی (محیطی) 7
2-2-1 ساز و کارهای درون سازمانی (محاطی) 7
3-1. اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش 8
4-1 . اهداف پژوهش 10
5-1 . فرضیه های پژوهش 11
1-5-1.فرضیه اول 11
2-5-1.فرضیه دوم 11
3-5-1. فرضیه سوم 11
6-1 . روش پژوهش 11
7-1. روش جمع آوری اطلاعات 12
8-1 . قلمرو پژوهش 12
9-1 .چهارچوب نظری پژوهش 12
10-1 . مدل تحلیلی پژوهش 13
11-1 . تعریف واژه ها و اصطلاحات 14

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

1-2- گفتار اول: حاکمیت شرکتی 17
1-1-2. مفاهیم حاکمیت شرکتی 17
2-1-2 . چارچوب نظری حاکمیت شرکتی 20
1-2-1-2 .تئوری نمایندگی 21
2-2-1-2 .تئوری هزینه معاملات 23
3-2-1-2.تئوری ذینفعان 24
3-1-2.تئوری هزینه معاملات دربرابرتئوری نمایندگی 26
4-1-2. تئوری ذی نفعان دربرابر تئوری نمایندگی 26
5-1-2. دلایل اهمیت حاکمیت شرکتی 27
6-1-2. اهداف حاکمیت شرکتی 27
7-1-2. الگوهای حاکمیت شرکتی 28
1-7-1-2 . الگوی مبتنی بربازار 28
2-7-1-2. الگوی حاکمیت شرکت مبتنی برروابط 29
3-7-1-2 . الگوی حاکمیت شرکتی در حال گذار 29
4-7-1-2 . الگوی نوظهور 30
8- 1-2. سیستم های حاکمیت شرکتی 30
1-8-1-2. سیستم های درون سازمانی 31
2-8-1-2 . سیستم های برون سازمانی 32
9-1-2.مقایسه اصول حاکمیت شرکت اسلامی با اصول سازمان همکاری و توسعه اقتصادی 34

2-2.گفتار دوم : مدیریت سود 35

1-2-2. مفاهیم مدیریت سود 35
2-2-2. انگیزه های مدیریت سود: 36
1-2-2-2. قرارداد بین مدیران ومالکان: 36
2-2-2-2. قرارداد بین مدیران و بستانکاران: 36
3-2-2-2. انگیزه های سیاسی 37
4-2-2-2. انگیزه های مالیاتی 37
5-2-2-2. تغییرات در مدیران ارشد اجرایی 38
6-2-2-2. انگیزه های مربوط به نخستین عرضه عمومی 38
7-2-2-2. کاستن از هزینه های معاملاتی 39
8-2-2-2. برآوردن انتظارات 39
3-2-2. مدیریت سود خوب در مقابل مدیریت سود بد 39
4-2-2. الگوهای مدیریت سود 40
1-4-2-2. الگوی بدست آوردن آرامش: 40
2-4-2-2. الگوی حداکثرکردن سود 41
3-4-2-2. الگوی حداقل کردن سود 41
4-4-2-2. الگوی هموارسازی سود 42
5-2-2. اندازه گیری مدیریت سود 42

3-2. گفتار سوم : ساختار هیأت مدیره 45

1-3-2 . هیأت مدیره مطلوب 45
2-3-2.مسئولیت های هیأت مدیره 46
3-3-2 . ستاد هیأت مدیره 47
4-3-2. سازو کارهای حاکمیت شرکتی مرتبط با هیأت مدیره 47
1-4-3-2. اعضای غیر موظف 47
2-4-3-2. کفایت مدیران 48
3-4-3-2. تعداد اعضای هیأت مدیره 48
5-3-2. تفکیک وظایف اعضای هیأت مدیره 49
6-3-2. تفکیک وظایف رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل 49
7-3-2. استقلال اعضای هیأت مدیره 49
8-3-2. جلسات هیأت مدیره 50

4-2 گفتار چهارم: ساختار مالکیت 50

1-4-2 . مالکیت پراکنده 50
2-4-2. مالکیت متمرکز 51
3-4-2. اهمیت ساختار مالکیت شرکت ها و تعامل آن بارشد اقتصادی 52
4-4-2. ارتباط بین ساختار مالکیت و عملکرد درسطح شرکت 52
5-4-2. ارتباط بین ساختار مالکیت و عملکرد درسطح کشور 53

5-2. گفتار پنجم: سرمایه گذاران نهادی 54

1-5-2. نقش سرمایه گذاران نهادی 54
2-5-2. دلایل رشد سرمایه گذاران نهادی 55
3-5-2.سرمایه گذاران نهادی وارزش شرکت 56
4-5-2. سرمایه گذاران نهادی و حاکمیت شرکتی 56

6-2. گفتار ششم: پیشینه پژوهش 57

1-6-2. پیشینه پژوهش برون کشور 57
2-6-2.پیشینه پژوهش درون کشور 59

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

1-3- مقدمه : 67
2-3. جامعه آماری 67
3-3. محاسبه حجم نمونه وروش نمونه گیری 68
4-3. روش پژوهش 70
5-3. روش جمع آوری اطلاعات 71
6-3. متغیرهای پژوهش و شیوه محاسبه آنها 71
1-6-3. متغیر های مستقل 71
2-6-3. متغیرهای وابسته 71
7-3.تابع آماره 74
1-7-3.آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف (KS) 74
2-7-3. تحلیل رگرسیون 74
3-7-3. دیاگرام پراکنش 74
4-7-3. معادله خط 75
5-7-3. ضریب همبستگی پیرسون 75
6-7-3. آزمون دوربین واتسون 76

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

1-4-‏ مقدمه: 78
2-4 شاخص های توصیفی متغیرها 78
3-4. آزمون فرضیه ها 79
1-3-4. آزمون فرضیه اول 79
2-3-4. آزمون فرضیه دوم 85
3-3-4. آزمون فرضیه سوم 91

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5-مقدمه: 100
2-5 . نتایج حاصل از آزمون فرضیات 100
1-2-5. نتیجه آزمون فرضیه اول 100
2-2-5. نتیجه آزمون فرضیه دوم 101
3-2-5. نتیجه آزمون فرضیه سوم 101
3-5. پیشنهادها 102
1-3-5. پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های پژوهش 102
2-3-5. پیشنهاد برای پژوهش های آتی 103
4-5. محدودیت های پژوهش 103


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۲
محسن محمدی


کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه مبانی نظری مدیریت بازرگانی: بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه ی موردی زنان شهر شیراز با فرمت ورد در 49 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه­ ی پژوهش

1-2) مقدمه

در این بخش ابتدا مبانی نظری پژوهش و نظریه‌ها و دیدگاه اندیشمندان مورد بررسی قرار گرفته و سپس گزیده­ای از پیشینه‌ی تحقیقات خارجی و داخلی ارایه شده است.

2-2) مبانی نظری پژوهش

1-2-2) کلیاتی از بازاریابی

امروزه بازاریابان دریافته‌اند که اثربخشی آنان در برآوردن نیازهای مشتریان به طور مستقیم در سودآوری تاثیر می‌گذارد. هر میزان، بازاریابان عوامل زیربنایی مشتری را بهتر درک کنند، بهتر قادر خواهند بود استراتژی­های بازاریابی ایجاد کنند تا نیازهای مشتریان را برآورده سازد. مشتری در کانون همه­ی تصمیم‌های بازاریابی است. قبل از هرگونه برنامه‌ریزی آمیخته­ی بازاریابی به ویژه معرفی محصول جدید باید به نمونه‌هایی از مصرف‌کنندگان مورد هدف، مراجعه و با پژوهش‌های بازاریابی از نگرش آنان نسبت به تغییرات مورد انتظار در محصول جدید آگاه شد. فروشندگان نیاز دارند که فهم عمیقی از رفتار مصرف‌کننده و خواسته‌های او داشته و تغییرات احتمالی در رفتار مصرف‌کننده را با تقسیم بازار و با توجه به منطقه­ی جغرافیایی پیش‌بینی کنند.

آنچه که در این دوران چالشی به نظر می‌رسد، تغییرات سریعی است که در خواسته‌ها و نگرش مصرف‌کنندگان به دلیل ظهور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات به وجود آمده است. مصرف‌کنندگان امروزی در بسیاری از موارد، مصرف‌کنندگان جهانی هستند. الگوهای مصرف‌ آنان در بسیاری از کالاها مشابه است و مطالعات زیادی به دنبال تغییرات در الگوهای خرید و مصرف آنان انجام می‌شود. محققان در مبحث رفتار مصرف‌کننده که پرسش چرایی خرید و مصرف است به الگوهای قابل قبولی دست یافته‌اند که در این پژوهش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مبانی نظری بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه


دانلود رایگان مقاله فارسی pdf


دانلود مقاله فارسی word


دانلود رایگان مقالات فارسی isi


مدل پذیرش تکنولوژی utaut


دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان


مدل utaut چیست


بانک مقاله رایگان


دانلود مقاله کوتاه فارسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۳
محسن محمدی

 

 

 

کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه ی موردی زنان شهر شیراز با فرمت ورد در 14 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

پروپوزال بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه

-1) مقدمه

در این فصل به کلیات پژوهش پرداخته شده است. بدین منظور پس از بیان مسئله و بیان ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف، سوالات و فرضیه‌های پژوهشبیان شده است. سپس قلمروی پژوهش، تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها و محدودیت‌های پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است. در انتهای فصل نیز چارچوب نظری پژوهش ارایه شده است.

2-1) بیان مسئله

در عرصه­ ی تجارت، رقابت امری اجتناب‌ناپذیر است. موسسات بازرگانی برای موفقیت در این رقابت از ابزارهای متعددی بهره‌مند می‌شود. تمامی استراتژی­ها و روش­های بازاریابی بر پایه­ی باورهای صریح و ضمنی از رفتار مصرف‌کننده است. به زعم برخی از نویسندگان مدیریت، «مصرف‌کنندگان، سلطان بازارند».

مصرف‌کنندگان، عوامل اصلی و اجزای اصلی بازار کالاها و خدمات محسوب می‌شوند. از این­رو شناخت اندیشه، عقاید، ارزش­ها و نگرش­ها، باورها، فرهنگ، آداب و رسوم و نیازهای آنان امری ضروری به نظر می‌رسد. بر همین اساس بدون داشتن درک صحیح از دانش رفتار مصرف‌کننده، پیش‌بینی و واکنش نسبت به نیازها و تمایلات مشتریان امکان‌پذیر نیست. با دستیابی به این دانش، تولید کالاها، میزان تقاضا، ویژگی‌های کالاهای مصرف‌کنندگان و بالاخره خلق خواسته‌های متعدد برای مصرف‌کنندگان امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین برای هر شرکتی به طور اخص حمایت از مصرف‌کننده شاخص کلیدی موفقیت یا شکست است. رفتار مصرف­کننده،عبارت است از مطالعه­ی این که مردم چگونه خرید می­کنند،چه چیز یا چیزهایی می خرند و چرا خرید می کنند...


پروپوزال بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه

دانلود رایگان مقاله فارسی pdf


هویت برند pdf


دانلود مقاله فارسی word


دانلود رایگان مقالات فارسی isi


دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان


بانک مقاله رایگان


پایان نامه های دفاع شده دانشگاه تهران


دانلود رایگان پایان نامه های کارشناسی ارشد



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۵۹
محسن محمدی


پزوهش حقوق حق فسخ قرارداد در مقررات قانون مدنی ایران و بررسی مقررات تجارت بین الملل در این رابطه با فرمت ورد در 97 صفحه

فهرست حقوق حق فسخ قرارداد در مقررات قانون مدنی ایران

چکیده 1
مقدمه 2
الف) بیان مساله 2
ب) سوابق مربوط 3
د) سوالات اصلی و فرعی 4
ح) فرضیه ها 5
د) اهداف تحقیق 5
ز) جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق 6
ل) روش کار 6


حقوق حق فسخ قرارداد در مقررات قانون مدنی ایران


مدت عرفی حق فسخ


ماده فسخ قرارداد


فسخ معامله ملک از طرف فروشنده


آثار فسخ قرارداد


شرایط فسخ قرارداد از طرف فروشنده


مدت زمان فسخ معامله ملک


انواع فسخ قرارداد


ماده قانونی فسخ قرارداد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۵۴
محسن محمدی

بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی سازمانی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی) با فرمت ورد در 145 صفحه آماده دانلود شده است.

چکیده

در تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه میان بینسرمایه اجتماعی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارمندان، نمونه‌ای با 150 عضو از بین کارکنان سازمان بیمه‌ی تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به روش تصادفی ساده انتخاب می‌شود شده است. با توجه به تأیید نتایج حاصل از آزمون تی مستقل فرضیه های تحقیق را تایید می کند. به عبارت دیگر، وجود رابطه‌ی معناداری بین ابعاد سرمایه اجتماعی « (بعد ساختاری، بعد ارتباطی و بعد شناختی) »با میزان رضایت شغلی و تعهد سازمانی وجود دارد. براساس آزمون تی-مستقل، به شناسایی نوع و میزان این ارتباط با استفاده از تکنیک مدل‌سازی معادلات ساختاری شده است.

بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با رضایت شغلی و تعهد سازمانیبا استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختارینشان می دهد که براساس نتایج حاصل از این تحقیق، سرمایه اجتماعی بر میزان رضایتمندی شغلی و تعهد سازمانی تأثیر معنادار داشته و بعد ارتباطی با بیشترین بار عاملی متغیر سرمایه¬ی اجتماعی را توصیف می¬کند. همچنین معیارهای نیکویی برازش مدل نشانگر کفایت سنجش نوع و میزان ارتباط بین متغیرهای تحقیق می‌باشد. همچنین، معیارهای برازش مدل وضعیت مطلوبی را نشان می دهد بنابراین، داده های گردآوری شده، مدل تحقیق را حمایت می کند.

کلید واژه: سرمایه‌ اجتماعی، تعهدسازمانی، رضایت شغلی، آزمون تی-مستقل، مدل‌سازی معادلات ساختاری.

فهرست مطالب بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی سازمانی رضایت شغلی و تعهد سازمانی:

فصل اول: کلیات ..........1

1-1 مقدمه ..................... 2
1-2 بیان مسئله ........... 3
1-3 ضرورت انجام تحقیق .......... 6
1-4 سوال اصلی تحقیق ...... 6
1-5 اهداف تحقیق ................ 7
1-5-1 هدف اصلی تحقیق ..... 7
1-5-2 اهداف فرعی تحقیق ........... 7
1-5-3 هدف کاربردی ............ 7
1-6 فرضیات تحقیق ............ 8
1-7 جامعه و نمونه آماری .......... 9
1-8 ابزارهای اندازه¬گیری .......... 9
1-9 روش تحقیق ........... 9
1-10 روش گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ......9
1-11 قلمرو تحقیق ............ 10

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش ...... 11

2-1 مقدمه ............. 12
2-2 رضایت شغلی ........... 13
2-2-1 عوامل رضایت شغلی .......... 14
2-2-2 آثار و پیامدهای رضایت شغلی .......... 18
2-2-3 نظریه¬های رضایت شغلی ........... 20
2-3 تعهد سازمانی ..............25
2-3-1 عوامل موثر بر تعهد سازمانی ....... 26
2-4 سرمایه اجتماعی ............. 29
2-4-1 تاریخچه سرمایه اجتماعی ........... 29
2-4-2 مفهوم سرمایه اجتماعی ......... 32
2-4-3 عوامل تشکیل¬دهنده سرمایه اجتماعی ...... 33
2-4-4 ابعاد سرمایه اجتماعی ............ 34
2-5 عملکرد سازمان ........ 36
2-6 پیشینه تحقیق ........... 39

فصل سوم: روش تحقیق ............45

3-1 مقدمه ...... 46
3-2 نوع روش تحقیق .......... 46
3-3 جامعه آماری و نمونه¬گیری ......... 47
3-4 ابزارهای اندازه¬گیری ........... 48
3-5 روایی و پایایی ابزار اندازه¬گیری ......49
3-6 روش تحقیق ................. 49
3-6-1 آزمون پارامتری تی-مستقل ........... 50
3-6-1-1 آزمون فرض ......... 50
3-6-1-2 آماره¬ی آزمون ............ 51
3-6-2 مدل¬سازی معادلات ساختاری (SEM) ..... 51
3-6-2-1 مراحل مدل¬سازی معادلات ساختاری .............55
3-7 طراحی اولیه دیاگرام مسیر .......... 66
3-8 الگوی تجربی تحقیق- معادلات مربوطه ...... 67

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده¬ها ....71

4-1 مقدمه ...... 72
4-2 نتایج توصیفی ......... 72
4-3 نتایج تحلیلی ......... 75
4-3-1 توزیع نمونه¬ای متغیرها ........ 75
4-3-2 تحلیل همبستگی و کفایت نمونه¬گیری ......... 75
4-3-3 آزمون تی¬-مستقل ....... 76
4-3-4 مدل معادلات ساختاری ......... 79
4-3-4-1 مدل اولیه ........... 79
4-3-4-2 مدل اندازه¬گیری X.... 80
4-3-4-3 مدل اندازه¬گیری Y......... 80
4-3-4-4 مدل معادله ساختاری .............. 81

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها........91

5-1 مقدمه ... 92
5-2 نتیجه¬گیری ........... 92
5-3 پیشنهادها ............. 94
5-4 محدودیت تحقیق ............. 95
منابع...........96
پیوست الف: پرسشنامه ..... 103
پیوست ب: خروجی نرم افزار AMOS....... 107

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۹
محسن محمدی
سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۸ ق.ظ

مبانی نظری استرس شغلی - دانلود با لینک مستقیم

کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه مبانی نظری استرس شغلی دارای منابع پایانی کامل با فرمت پی دی اف در 38 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

بخشی از متن مبانی نظری استرس شغلی:

تعاریف استرس شغلی

از آنجایی که در چگونگی تعریف استرس اختلاف نظر وجود دارد و هیچ نظریه کلی در این زمینه در دست نیست، نوشتن در مورد استرس را بسیار دشوار می سازد. برای مثال، ون دیج خوزن (۱۹۸۰) به بیش از 40 تعریف از مفهوم استرس در ادبیات مربوطه اشاره دارد که همه آنها تا حدودی از یکدیگر متفاوت بودند. یکی از دلایل اصلی این عدم توافق به شمار زیاد رشته هایی مربوط می شود که در پژوهش استرس درگیر هستند، از جمله زیست شناسی، روان شناسی، جامعه شناسی و همه گیر شناسی.

همچنین فقدان اتفاق نظر در آنچه که به واقع استرس را تشکیل می دهد ناشی از تنوع زیاد پایانه هایی است که به عنوان پژوهش های استرس بررسی و گردآوری می شوند. به عبارتی ساختار استرس کاملا پیچیده است به همین دلیل محققان نمی توانند تنها روبیک تعریف منحصر به فرد استرس توافق نمایند (کاهن و بوی سر، ۱۹۹۲؛ به نقل از گرین و همکاران، ۲۰۰۹).

از دیدگاه هائز سلیه (۱۹۷۵) استرس شغلی به فشار روانی به وجود آمده از وقایع محیط کار اطلاق می شود. فرنچ، راجرز و کتاب (۱۹۷۵) و کاپلان و هاریون (۱۹۸۲، به نقل از رحیمی، ۱۳۸۹) بیان می کنند استرس شغلی از عدم تناسب بین مهارت ها و توانایی های شخص و تقاضاهای شغل و محیط کار ناشی می شود. دیدگاه لازاروس (۱۹۸۵) در نظریه مبادلهای خود درباره استرس شغلی این است که استرس شغلی از درک کارکن از اینکه بعضی از رخدادهای محیط کار تهدید آمیز و با چالش برانگیز است حاصل می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۸ ، ۰۸:۳۸
محسن محمدی
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

پاورپوینت مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای (( CAPM


پاورپوینت مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای

کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای (Capital Asset Pricing Model ( CAPM در 25 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید 3

مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه‌ای (CAPM)

مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه‌ای که به CAPM معروف است، مدلِ مرکزی در اقتصاد مالی مدرن است. این مدل پیش بینی دقیقی از رابطه بین بازده مورد انتظار و ریسک هر دارایی را برای سرمایه گذار فراهم می‌کند.

مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه‌ای (CAPM) مجموعه‌ای از پیش بینی‌هایی است که دربرگیرنده بازده‌های مورد انتظارِ تعادلی برای دارایی‌های ریسکی است.
در سال 1952، هری مارکویتز مبانی مدیریت سبد سرمایه گذاری مدرن را پایه گذاری کرد.
12 سال بعد، ویلیام شارپ، جان لیتنر و جان موسین، مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه‌ای را در مقاله‌های خود توسعه دادند. در این مدل با سؤال «چه می‌شود اگر» مواجه خواهیم بود که کلمه «اگر» به جهان ساده شده اشاره می‌کند.

محتوای اسلاید 12

مفروضات مدل CAPM

هدف سرمایه‌گذاران بیشینه سازی مطلوبیت مورد انتظار ثروت نهایی است.

سرمایه گذاران بر اساس معیار ریسک و بازده انتخاب می‌کنند.

انتظارات سرمایه‌گذاران در مورد ریسک و بازده ، همگن است.

سرمایه گذاران افق زمانی معینی دارند.

اطلاعات ، همزمان برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

داراییِ بدون ریسک وجود دارد و وام‌گیری و وام دهی با آن نرخ ، به صورت نامحدود امکان‌پذیر است.

مالیات و هزینه‌های مبادلاتی، محدودیت فروش استقراضی با سایر نواقص بازار وجود ندارد.

کیفیت کل دارایی ، ثابت است و تمامی دارایی‌ها ، قابل فروش و قابل تقسیم هستند.


پاورپوینت مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای


مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای+pdf


مقاله مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای


مدل قیمت گذاری آربیتراژ


مروری بر مدل های قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای capm


خط بازار سرمایه cml


تفاوت cml و sml


تفاوت بین cml و sml


مخفف capm


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۰
محسن محمدی
يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

پاورپوینت وارانت در 28 اسلاید



کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت وارانت Warrant در 28 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت وارانت Warrant ،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید 3

تعریف وارانت Warrant

وارانت، اوراقی بهاداری است که به دارنده ی آن، این حق را می دهد تا دارایی پایه را ظرف مهلت معین و به قیمتی که از قبل تعیین شده (قیمت اعمال) از ناشر وارانت خریداری و یا به او بفروشد.

وارانت اگرچه برای دارنده اش حق ایجاد می کند، اما حقوقی مانند سود تقسیمی، حق تقدم خرید سهام، حق رأی و مشارکت در مدیریت شرکت را شامل نمی شود.

اگر چه غالباً در بازارهای مالی از وارانت به عنوان گواهی حق خرید نام برده می شود، اما وارانت می تواند هم به عنوان حق خرید و هم به عنوان حق فروش منتشر شود.

محتوای اسلاید 26

وارانتی چیست؟

وارانتی قولی است که معمولا بین فروشنده و خریدار – یا تولیدکننده و مصرف کننده – گذاشته می شود و فروشنده – از طرف تولیدکننده – تاکید می کند که محصول او در مدت زمان مشخص – که معمولا از دوره گارانتی بیشتر است – با همان مشخصات اولیه کار می کند.

وارانتی کمی استفاده پیچیده تری دارد. وارنتی شباهت زیادی به گارانتی دارد اما معمولا” در بازه های زمانی بیشتر از آن استفاده می شود و در آن راه برگشت از تصمیم خرید برای مشتری باز نیست.

شما در مدت گارانتی می توانید به اصل پول خود برسید اما در مدت وارانتی نه. دقت کنید که خدماتی مانند وارانتی یا گارانتی هر دو به دلخواه تولید کننده یا حتی در پاره ای موارد به دلخواه فروشنده برای جلب بیشتر رضایت مشتری می باشد که ارائه می شود و در واقع الزامی در ارائه آنها وجود ندارد.

فهرست:

تعریف وارانت Warrant

مشخصات (ویژگی‏های) وارانت

فرمول قیمت گذاری وارانت خرید

مثال وارانت

مقایسه اختیار معامله خرید و وارانت

عوامل موثر بر قیمت وارانت خرید

وارانت خرید و وارانت فروش

ارزش ذاتی وارانت خرید و فروش

Pricing warrants

انواع وارانت

مهمترین تفاوت وارانت شرکتی و وارانت پوششی

مزایای سرمایه گذاری در معاملات وارانت

استراتژی های بکارگیری وارانت

ریسک‏های سرمایه گذاری در معاملات وارانت

گارانتی چیست؟

وارانتی چیست؟

تفاوت گارانتی و وارانتی چیست؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۵
محسن محمدی



پاورپوینت بازار اوراق قرضه

کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت درس بازارها و نهادهای مالی با عنوان بازار اوراق قرضه در 17 اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بازار اوراق قرضه، چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید 3

اوراق قرضه

  • اوراق بهاداری هستند که بدهی ناشر خود را نسبت به سرمایه گذار نشر می دهند.
  • در این اوراق، ناشر ملزم به پرداخت مبالغ معینی در زمان خاص (دوره ای) می باشد.
  • ارزش اسمی (ارزش سند) اوراق بهادار: ارزشی که در زمان سررسید ورقه ناشر پرداخت می نماید.
  • نرخ بهره اوراق قرضه در طول مدت ورق قرضه ثابت و با تغییر نرخ بهره بازار تغییر نمی نماید.

محتوای اسلاید 9

اوراق قرضه شرکتی (Corporate Bonds)

´یکی از راههای استقراض وجوه برای مدت طولانی برای شرکتها، انتشار اوراق قرضه می باشد.

´عمدتاً دارای ارزش اسمی 1000 دلار و بهره آنها هر شش ماه یک بار پرداخت می شود.

´اکثر این اوراق فراخواندنی بوده و ممکن است ناشر، اوراق قرضه را پس از تاریخ خاصی بازخرید کند.

´قرارداد ورق قرضه (Bond Indenture): قراردادی است که حقوق و امتیازات وام دهنده و تعهدات وام گیرنده و تضامین را مشخص می نماید.

´اوراق منتشره، درجات ریسک بسیار متفاوتی با توجه به میزان سلامت شرکت دارند.

´تعهدات محدود کننده (Restrictive Covenants): قوانین و مقررات محدود کننده مدیران مالی شرکتها برای حمایت از منافع دارندگان اوراق قرضه می باشد. این مقررات معمولاً در جهت محدود نمودن مقدار بهره پرداختی و کنترل قابلیت شرکت برای انتشار بدهی های اضافی می باشد.

محتوای اسلاید 13

ضمانت های مالی اوراق قرضه

´ناشران اوراق بهاداری که از نظر مالی ضعیف تر هستند اغلب برای کاهش ریسک اوراق قرضه خود، اقدام به خرید ضمانت های مالی می کنند.

´شرکت های بزرگ و مشهور بیمه، بیمه نامه هایی را برای حمایت از انتشار اوراق قرضه صادر می کنند. با این کار رتبه اعتباری بیمه گذار، جایگزین رتبه اعتباری ناشر اوراق می گردد.

´کاهش حاصل در ریسک، سبب کم شدن نرخ بهره مورد تقاضای خریداران این نوع اوراق می گردد.

´با توجه به آنکه ناشر باید مبلغی را به عنوان ضمانت به شرکت بیمه بپردازد ضمانت های مالی، فقط زمانی معنی دارند که هزینه بیمه کمتر از پس انداز حاصل از کاهش بهره باشد.


درس بازارها و نهادهای مالی با عنوان درس بازارها و نهادهای مالی 


بازارهای مالی و سرمایه+pdf


بازارها و نهادهای مالی ppt


بازار پول و سرمایه+pdf


جزوه بازارهای مالی و سرمایه


کتاب بازارهای مالی و سرمایه


بازار سرمایه pdf


انواع بازارهای مالی را نام ببرید


دانلود جزوه بازارهای مالی و سرمایه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۴۳
محسن محمدی