بلاگی برای سن فایل

فروش انواع فایل های آموزشی
مشخصات بلاگ
بلاگی برای سن فایل
پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

دانلود کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf


دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf

کتاب موفقیت یا شکست در ۹۰ روز اول نتورک مارکتینگ و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای با فرمت pdf در ۱۳۰ صفحه

موفقیت یک حق انتخاب است. اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای پیروز باشید، کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای، در شما "ذهنیت یک میلیونر" را به‌ وجود خواهد آورد که برای رسیدن به موفقیت به آن نیازمندید.

کتاب حاضر راهنمای کاملی برای آموزش موفقیت در بازاریابی شبکه ای می باشد. ایده ها و ترفندهای مرتبط با مجموعه سازی در این کتاب آمده است، مطالبی ساده ولی در عین حال کارآمد هستند که بسیار نتیجه بخش می باشند . این کتاب هم برای مبتدیان بازاریابان شبکه ای و هم برای پیش کسوتان این رشته بسیار راهنمای خوبی است. «کتاب رموز موفقیت دربازاریابی شبکه ای»  راه ها و استراتژی های ساده برای موفقیت مبتدیان طی ۹۰ روز اول کارشان در بازاریابی شبکه ای در اختیارشان قرار می دهد . ۹۰ روز اول در کار بازاریابی شبکه ای بسیار اهمیت دارد. اگر در ۹۰ روز اول کارتان به موفقیت نهایی برسید، قطعاً برای دراز مدت یک بازاریاب موفق باقی خواهید ماند.

دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (The insider secrets to Network Marketing) یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای و MLM (بازارداری چند سطحی یا چندلایه‌ای) است. ایده‌ها و استراتژی‌هایی که در این کتاب آمده است، ساده، مؤثر و نتیجه بخش‌اند. این کتاب، چه برای مبتدیان در کار NM و چه برای حرفه‌ای‌ها راهنمای مناسبی است.

این کتاب یک سیستم ساده را به همراه راهبردهای مورد نیاز موفقّیت در ۹۰ روز نخست فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای برای مبتدیان آشکار می‌سازد. نود روز نخست بسیار حیاتی است زیرا اگر برای کسب موفقیت در این زمان برنامه‌ریزی کرده باشید، به احتمال فراوان برای مدت مدیدی یک شبکه‌ساز باقی خواهید ماند.

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای با هدف ارایه‌ی ایده‌ها و استراتژی‌های ساده‌ای را که لازمه‌ی موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای است نگاشته شده و انتظار می‌رود که بازاریابی شبکه‌ای را برای شما ساده، لذت بخّش، مهیج و البته «سودآور» تر کند.داشتن این کتاب برای هر شبکه‌سازی ضروری است. ایده‌ها و راهبردهای ارائه شده در کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای، پایه‌ی خوبی برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی شما خواهد بود.


دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf

خلاصه نویسی کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای


دانلود رایگان کتاب 90 روز نخست در بازاریابی شبکه ای


خلاصه کتاب 90 روز بازاریابی شبکه ای


خرید کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای


دانلود رایگان کتاب سال اول شما در بازاریابی شبکه ای


دانلود رایگان کتاب ۹۰ روز نخست بازاریابی شبکه ای


دانلود رایگان کتاب از سیر تا پیاز بازاریابی شبکه ای


مقاله بازاریابی شبکه ای pdf



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی